18 år och fortfarande ung

Igår var det ju som sagt full rulle, Isabelle blev 18 stora år!

Det måste ju firas, och det började med världens goaste tårta.


Sedan gick det över till en cp-god middag, oral orgasm flera gånger om.
Och, fnissfniss, även Patricia och jag som är små fick alkohol till maten. Då kände vi oss stora.


Sedan bar det av till en Hawaii-krog, och även där kom vi småtjejer in!
Dock så kostade de exotiska drinkarna mer än vad vi kunde skrapa ur våra portmonäer, så vi satt mest som sällskap och såg gulliga ut.

Födelsedagsbarnet med mor sin!


Dennis och Desse!


För alla gillar brudar!
Patricia, Isabelle och jag va.


Sedan så efterfestade vi till gryningen hemma hos Isabelle, och då åkte starkspriten fram. Det tog ju hårt på en, men jag var ändå ganska tacksam för det. Utan de där extra promillena i kroppen så skulle jag nog inte ha pallat en tre-timmars hemfärd.

Tack för en fin kväll allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0