Min största last...

Häagen-Dazs Cookies & Cream... Det finns ingenting som jag spenderar lika mycket pengar på som "dyr" glass (förutom alkohol). Oh wait, det är det enda jag spenderar pengar på. Ännu värre.
Jag skulle ge upp 10 orgasmsprudlande kvällar med vilken man eller kvinna som helst ( förutom en ung Sebastian Bach, såklart) för den här ljuvliga smörjan i pappförpackning.
Faktum är att om jag skulle dö av fetma på grund av den, så skulle jag dö med ett leénde på läpparna och en sked i käften.
Chilla ett tag, jag ska bara gå och göra något meningsfullt. skoja ba. Jag ska äta glass.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy Fan vad du är skön.

2010-09-22 @ 20:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0