Som vanligt.

Godmorgon -> Godkväll!

Jävlarns jäävlarns! Jag är förkyld. Näsan är igenkloggad och rinner som ett jävla vattenfall, fast av snor. Man tycker ju att om det rinner så mycket så borde väl det täppta åka bort? huh??? right???

Aja. Imorgon har jag skolfoto. Ingen aning om vad jag ska ha på mig. Plus att det kommer typ bara att vara jag som är med. hehe. kul. Men när jag är femti (och fortfarande snygg, så klart) så vill jag kunna se tillbaka på dagarna som var var ung och snygg, liksom. Och komma ihåg min ostrukturerade och osammanhållna klass.

Jag ska försvinna ett tag nu, in i filmvärlden. Och äta mina Sourcream & Franska örter-chips och onanera till dess ljuva smak. Sen ska jag somna, lycklig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0