Och här sitter jag nu, dagen efter.

Och mår underbart! Helt jävla FANTASTISKT MÅR JAG. not
Men jag är okej.
Jag måste upp och göra en fet jävla frukost snart, svälter ju ihjäl här.

HAHA, ROLIGT INFO!!!::::::::
Kommer knappt ihåg ett skit av vad jag gjorde när jag kom hem från festen igår. Men nu minns jag att jag fick för mig att jag skulle bada i badkaret, så det gjorde jag. Men jag mådde ju så jävla illa när jag lade mig ner, så jag satt mig i badkaret och lade huvudet på kanten på sidan och SOMNADE ahHAHHAh. Sen vaknade jag av att jag mådde illa, så jag gick upp och körde ner fingrarna, sen lade jag mig i badet igen! Och där i från är allt svart. Och det roliga är att när jag gick ut ur badrummet så tappade jag inte ur vattnet (vet inte om jag ens stängde av kranen) och spolade inte. 
HAHAHAHHHAHA 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0