Lite uppdatering.

Jag ligger ganska mycket efter i engelskan, så idag gav min lärare mig en uppgift. Hon ba write an essay about... anything! Och vi hade 20 minuter kvar av lektionen, det fanns ingen tid att spåna. Jag tänkte att min födelsedag var ju ganska fresh in my mind och aktuell, så jag skrev om hurvida högtider förändras för en ju äldre man blir.
Den texten fick det att låta som om ingen kommer ihåg mig på min dag och att vi käkar pizza på julafton typ, haha, det var ju inte meningen.

Jag hade en fin födelsedag. Dåler och Lisa kom hit och käkade tacos och kollade på TV6-kvällsutbud med mig. Vad gör man på en tisdag liksom.
Jag fick en rosa, pocket-size vibrator av dem också, vilket är mycket behövligt när man är singel och höstmörkrets lustar smyger sig på en titt som tätt. ha ha ha.

Jag vet inte när jag tog den här bilden. Men nu ska jag krypa till kojs, tidig och lång dag imorgon. NattiNatti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0