What happend to my saturday?

Tjafan

Jag har en slapphelg. Spelar Red Dead Redemption med storebror och snusar en dosa på en halvtimme typ.
Käkar dammsugare gör jag också.
Nämen, jag håller also på och fipplar med mitt rum. Omlokaliserar väggprydnader osv. Och städar, men det går ganska segt. Det brukar göra det när det inte är ett special occation som rummet ska bli rent för.

Ah jo, min kamera gick ju sönder igen. En knapp vecka efter att jag hämtade ut den, känns ju najs, speciellt med tanke på att vi aldrig köpte en ny försäkring. Därav gles uppdatering. Men vänta bara.

Freddie sitter på min vägg nu, så varje kväll kommer jag att somna med ett leénde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0