Kör en all-nighter

Nämn någon som gjorde dig glad idag: Mamsen
Vad gjorde du kl 8 i morse: sooov och drömde om potatis lol
Vad gjorde du för 15 minuter sedan: spelade sims
Det sista du sa högt?: "Neej, kom tillbakaaaaa..."
Vad var det senaste du köpte: Nya leopardleggins och min queeeeenflagga
Vad är det för färg på din ytterdörr: uh någon ful grön
Vad är det för väder hos dig just nu: kallt och mörkt
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja!
Sover du tungt: nä inte ofta
Drömmer du mycket: ganska så mycket
Mardrömmar: Inte på ett tag!
Vilket ämne är roligast i skolan: Frisörlektionerna, no doubt
Trivs du med ditt jobb: absolut
Favoritklädsel: Det jag har typ varje dag.. leggins, linne + skinnväst/skjorta
Favoritlåt just nu: Radio Ga Ga - Queen
Vad ser du om du tittar åt höger: Min TV
Vad gör dig glad just nu: hum.. hopp
Vad ska du göra härnäst: Hålla mig vaken hela natten, kanske göra kaffe
Höger- eller vänsterhänt: Höger man
Humör just nu: -trött och ängslig

Musik just nu: Ingen
Hur många kuddar sover du med: circus 10, men alla har typ ramlat ner under sängen hah
Spelar du nåt instrument: Gitarr, och lite allt möjligt
Morgon- eller nattmänniska: både och va
Vilka är viktigast för dig: Mamma, mina bröder och mina vänner
Bio eller promenad: tough...bio. eller promenad.
Är du kittlig: nepp! and it bugs the shit out of people
Snarkar du: som en grävmaskin
Stjärntecken: Våg
Äckligaste insekten: NATTFJÄRILAR
Vad vill du jobba som? Frisör, blir det nog
stökigt eller städat? både och, stökigt är mysigt men så länge det är rent
vad gör du om du får hicka? låter som ett mongo och dricker
Vad längtar du mest efter just nu? manligt sällskap
Hur svarar du i hemtelefonen? "aahallå?"
Hur svarar du i mobiltelefonen? "aahallå?" och varierande beroende på vem som ringer
Antal timmar sömn inatt? uhm 7 ½
Sov du ensam? ja
Vem sov hos dig senast? ....dåler tror jag
Vad ser du fram emot? framtiden
Vad vill du ha just nu? sällskap
Vem längtar du mest efter? ingen speciell
Vilken buss åker du oftast? 72, 41 och 2an
Vilken årstid är det nu? Höst/vinter
Anser du dig själv snygg? sure
Har du varit kär? jaharu
Är du kär nu? - vem vet? inte jag
vad heter ditt ex ? Fredric
vem har du haft längst förhållande med? Fredric

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0