*klyftig rubrik*

1. Tre namn jag lyssnar till: tyra, tjockis,  tk bygg
2. Någonting jag tycker om med mig själv: jag är för jävla rolig
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: ibland är jag för rolig
4. Detta är jag rädd för: nattfjärilar
5. Tre saker jag vill ha varje dag: solksken, nikotin och eyeliner
6. En saker jag absolut inte kan göra: jag kan allt 
7. Detta tycker jag om att göra: dricka vin
8. Detta vill jag göra just nu: allt är bra precis som det är
9. Bästa känslan: skadeglädje och känslan av att ha åstakommit något
10. Värsta känslan: ånger och saknad
11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har: långt hår!!!!!!
12. Är jag kär just nu? yes no maybe so
13. Jag vill gifta mig? nää
14. En sak jag vill göra innan jag dör: skriva en bok
15. Min käraste ägodel: min röda pärm, mina vänner
16. Något jag vill ha i present: en häst, en fet kamera
17. Detta har jag på mig just nu: leggins och linne
18. Favoritkläder: naken
19. Favoritdjur: häst, kanin och fjällräv
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: rockenrollllllllllll
21. Favoritlåtar just nu: Radio Ga Ga, I remember you, Tusen bitar
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: roligaste: frisör. tråkigaste: IDROTT
23. Stjärntecken: våg
24. En bok jag älskar: Harry Potter
25. En film jag älskar: Fight Club, Pirates osvosvosvosvosvosvosvosvosvosvosv
26. Tv-program jag gillar: house
27. Favoritdoft: bacon
28. Detta äter jag gärna: KÖTT
29. Dricker helst: coca-cola
30. Favoritgodis: godis är blä
31. Hit vill jag gärna åka på semester: varsomhelst där solen skiner och allt är billigt
32. Färg på mina ögon: blå/grön/gråwhatever
33. Min längd: 1,60 typ
34. Jag tror på: kärleken 
35. Jag spelar: asbra
36. Person jag beundrar: Freddie Mercury
37. Så här bor jag: livet på landet
38. Antal döda krukväxter i hemmet: uuuuuh
39. Det här tänder mig: långt hår, o-snea tänder
40. Det här gör mig avtänd: kroppshår
41. Favoritfärg: svart
42. Favoritcitat: Too fast to live, too young to die
43. En hemlighet jag vet: det är ju hemligt
44. Bästa present jag fått: jag har bara fått skit hahahaha
45. Vad lyssnar du på just nu? Joni som säger åt mig vad jag ska skriva på allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0