Failad.

Tjenah

Sockerkickad som jag är så tänkte jag ha en riktigt tjeeeejig kväll ikväll, kleta med en massa por-rensande och reparerande kletmojs, avlägsna kroppsbehåring ooooooooossssssv.

Så jag slet av mig mina plastnaglar, borstade igenom mitt björkris till frilla och hällde badkaret fullt till brädden med oliv-duschcreme och laddade med aceton och peeling.

Tro fan att det inte fanns något varmvatten va.

Så jag duschade håret megasnabbt i en rygg-förödande ställning, och nu sitter jag här i min säng med utsmetat smink och kladd i håret och dricker upp min sista slatt vin.
Så det är ju bara att vänta ett par timmar på mitt jävla varmvatten nu.

Hög femma för mig. Tur att jag köpte två filmer idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0