Dryga facebook-statusar som bugs my mind.

5 stycken som jag kom på nu:

5. Tryck på gilla om du tycker jag är söt <3
- Sökandet efter bekräftelse kan inte bli mer uppenbart. 
Varför inte ge en komplimang istället för att tigga efter dem?

4. Det regnar/snöar!!! 
- Speciellt när 40 stycken skriver det inom loppet av en halvtimme.
VI SER ALLA VILKET VÄDER DET ÄR UTE.

3. *sportkommentarer/resultat*
- Jag vet att jag är en minoritet som ej gives a shit about sports, men...
VEM FAN ÄR *whoeverisonthestatus*

2. Skola imorgooon... -.-
- Ja, vi alla vet att man går i skolan på veckodagarna. Men påminn mig gärna.


1. Godnatt folket! :D
- ja godnatt då. sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0