ssaataaaaaan vad ont det gör

Fan, jag som aldrig någonsin har varit allergisk mot någonting i hela mitt liv? Jag nyser som en jävla dåre och jag kommer förmodligen snart att riva ut mina ögon. Inom loppet av två år så har det slagit ner en massa feta bomber som ba moaahahhah du kommer aldrig att kunna äta nötter utan att behöva riva upp sår i hela munnen för att det kliar och du kommer aldrig kunna skydda dig mot könssjukdomar eller ha på dig gummistövlar moooooooooaahahha

Och nu kommer jag kanske aldrig kunna vara nära pälsdjur eller vara utomhus på våren. Jag hoppas att det är pollen, för annars så måste vi slänga ut min katt och jag kommer inte kunna hålla på med hästar, och inte leka med hunden och blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah...
Fyfan vad det här suger.

Mitt öga är blodrött, svider och har svullnat upp till sin dubbla storlek.
Det är rosa på bilden för att jag var tvungen att använda en "blå" inställning för att inte hela bilden skulle bli gul, men trust me, det är som att det rinner blod ur mina tårkanaler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0