såatteeeeeeh..

Idag så hade man nationella i matte va. Försov mig galet, men som tur var så ringde Fredric och väckte mig i sista sekunden, thumbs up fo maah boi.
Frukosten bestod av en halv Dubbel-nougat, två refreshers (hann inte borsta tänderna och hade inte råd med tuggumi) och en Powerking, laddad till max. not
Provet gick skit. OH WELL


Jag började nysa som en psykopat nu på eftermiddagen, näsan rinner och ögonen kliar igen. Det låter ju misstänksamt likt symtomen för pollenallergi, men saken är ju den att jag var ute och kastade boll med vovven och satt i gräset utan att känna ett smack, men när jag suttit i soffan i en knapp timme så får jag kämpa för att andas mellan nysningarna. Besvären dyker alltså bara upp när jag är inomhus. 

Nu sippar jag på min kopp med grönt te som jag kryddat med ingefära (ska tydligen hjälpa) och har laddat upp med en alvedon och ett glas med dundersupervitamin. Det borde ju göra någonting bra i alla fall.

Gråter också stilla över att jag råkat trampa på mina svinigt snygga Prada-brillor så att båda bågarna åkte av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0