Riktigt najs kväll

Fredadkväll i tanto. Isabelle, jag, vodka.
Under kisspausen så hittade jag en Alvedoncyckel, som följde med under hela kvällen. Skjutsade runt Isabelle och raggade kompisar tills natten blev till morgon.
Sedan under flykten från polisen så drog vi av oss alla kläder och åkte linbana på en lekplats, så pass alkoholpåverkade som vi var så märktes det knappt hur kallt det blev. Fast det märktes. Men det gjorde inte så ont. Det var som att bli slagen under sex. Det gjorde ont, men glädjeruset av att kunna springa utan kläder på en lekplats, som det barn man en gång var, omvandlade det till nästan genomlidbar njutning.

Nu har jag landat i sängen i alla fall. Klockan är 04.54, och nu ska jag sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0