klikli ajaj

Jahopprå.. Jag kom precis ur duschen, jag ringde nämligen sjukvårdsrådgivningen tidigare denna kväll. blabla hej Solveig heter jag blabla ja det låter som en allergi blabla köp de här blabla blir det inte bättre om ett par dagar så gå till en doktor blabla
Hon sade också att pollen kan sitta kvar i hår/kläder och att det kan vara därför jag fick besvär även inomhus, därav så duschade jag riktigt hett och tvättade och skrubbade.

Mamsen var snäll och körde mig till Q8 klockan halv elva och köpte tabletter och ögondroppar. Jag hoppas att de hjälper, för det är tydligen en massa krångel med allergitester och tar jättelång tid. Och jag mår liksom inge vidare uh typ NU. Inte sen, eller jo, jag kanske mår ännu sämre sen. Så jag vill typ ha svar right on the spot.

HAOWÄVVER så pallar jag inte skriva mer. Skönt att vi är lediga from imorgon, inte pepp på att gå till skolan och se ut som jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0