Funderar på att dygna

Imorgon har vi andra delen av matte-nationella, klockan halv nio på Kvarnholmen. Det är bra, för vi då slutar vi runt halv elva, och min buss till Fredric går klockan 11.40. Så slipper jag få frånvaro också. Och det är dåligt, för det betyder att jag måste upp runt klockan sex. EEEEEEEEEEH not funni
Och sen sitta på en buss i sex timmar, helt död eftersom att jag gick upp så tidigt. Det är nästan omöjligt för mig att somna på bussar, tåg etc, såvida jag inte har sovit på två dagar, jobbat röven av mig och det är mitt i natten.
Så jag funderar på att inte sova inatt. Då kommer jag upp i tid och kanske kan göra min sextimmars-resa en aning mindre dryg genom att lyckas sova bort ett par timmar? två flugor ba SPLASH
Och då kommer jag inte heller att vara helt död när jag kommer fram och vilja sova vid tio-tiden.
Jag har övertygat mig själv.

HÅLLA MIG VAKEN IT IS!

Update: Sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0