Totalt utarbetad

p fucking uuuh.

Nu vet jag hur det känns att vara vuxen och inte ha helgerna lediga. First thing när jag vaknade var att hoppa in i duschen och klä på mig. Hur ofta gör man det på en lördag liksom? Brukar bara dra på mig mina skabbiga mjukisar och sätta mig framför TVn ett par timmar eller sätta mig på tåget hem med smink i hela ansiktet.
Sedan tog jag en promenad till tåget (keeping it healthy!!!), men blev upplockad efter halva vägen av Nichlas och fick skjuts ända till Sollentuna. Det var ju najs.
OCH SEN HAR JAG JOBBAT OCH JOBBAT OCH JOBBAT SOM ETT SVIN. Från klockan ett till tio på kvällen. Jag har skruvat ihop IKEA-bord, målat och oljat, packat upp en massa varor och organiserat dem i hyllor (som jag förövrigt skruvade ihop igår också) och tagit en och annan fikapaus.

Jag känner verkligen hur min kropp skriker efter någonting med vitaminer i. Jag har levt på inget annat än coca-cola och plockgodis idag.
Eller okej, en ssssub från SubWay också, men det räknas inte.
Men kylskåpet ekar tomt såsom på en halv gurka och en stock snus.
Det fanns inte ens en skvätt mjölk till mitt té. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0