Tell me more, tell me more!

Shit alltså, jag börjar att bli riktigt jävla trött på att det jag skriver inte publiceras.
Jag har skrivit till blogg.se's hjälp-grej, och vi får väl se hur lång tid det tar innan de svarar. Jag funderar faktiskt på att byta till en annan plattform, eftersom att nästan alla säger att blogg.se suger, typ testa what it's all about.

What-the fucking-evvaaah...
Jag håller på att långsiktigt städa mitt rum, alltså lite i taget. Det går inte speciellt fort, men för att göra allting på en gång så måste jag ha en heeel dag, kanske två.
Fredric kommer ju nästa vecka, så jag måste städa lite. För nu är inte mitt rum bara stökigt som i rock'n'roll, det är stökigt som i äckligt. När jag tappade ett glas med cola på golvet när jag låg i sängen och inte brydde mig om att torka upp eller ens se vad jag spillde cola på, så blev min stökighet tagen till en helt ny nivå.

Den här gamla mobil-bilden är ca två år gammal och ganska mysig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0