Sminkskit

Tjoho!
Trött som fan är jag och har jätteont i benen, orkar ju aldrig stretcha... 
Orkar inte skriva så mycket om min tråkiga söndag som spenderades i skolan, så här kommer det lite bilder istället.

Idag var jag lite rosa!

1. Ljus rosa över hela ögonlocken, sudda ut det med fingret så att det blir jämnt.
Jag använde Dream Mousse Blush från Maybelline. (Tänkte testa mousse idag bara, jag rekomenderar "pulver"ögonskugga)

2. Lägg svart ögonskugga på ungefär halva ögongloben, ända ut i ögonvrå:rna.
Jag använde en från Maybelline. Och som ni kanske ser så är den inte speciellt bra.

3. Måla sedan runt hela ögonen med svart kajal, och insidan med vit kajal.
Min svarta kajal är från Max Factor och den vita är från Lóreal.

4. Sedan så avslutar man med mascara, och så är det klart!
Jag använder Telescopic Clean Definition från Lóreal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0