Jag har tråååååååååååååkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigt

Jävla fredag. Jag vill hitta på något, men orkar inte. Orkar inte hitta på något, men vill inte sitta hemma.
JAG VILL ATT MINA BÄST FRÄNDS FOREVVAH SKA KOMMA HEM NU VA.

Det suger att inte ha sportlov, jag skulle verkligen behövt det. Men det är ju tur att jag gör någonting roligt i skolan i alla fall. Tänk om jag skulle gått el eller natur eller samsam eller något... Skulle aldrig ha pallat det. Bara papper papper papper skriva skriva skriva plugga plugga plugga.

Ja jag lär väl lägga rabarber på den sista litern coca cola och sätta på en disneyfilm eller något ikväll.
Imorgon blir det bio med Nettiz i alla fall! Någonting att se fram emot...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0