En hälsosam tis..ons..uh..tors..uh.. onsdag!

Jag håller fan aldrig reda på vad för dag det är eller vilken månad det är. Wtf när blev det mars liksom? Märkte ingenting.
Idag har jag varit fedt duktig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! För jag har promenerat både till och från tåget, i rask takt dessutom!
Det är fan skönt att gå ut nu när solen tittar fram, jag har till och med dammat av mina solbrillor så att jag ser sådär extra mystisk och kool ut när jag står och väntar på bussen.

Nu är jag hemma med ömma fötter i alla fall. Jag har landat i kökssoffan som vanligt (mitt rum är så stökigt att jag inte får plats att ha datorn någonstans) med min väska och jacka dumpade bredvid mig.

Jag äter skorpor. Med smör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0