Tjåkkt

kommer ni ihåg den där reklamen "Hur är äter DU din ballerina?"
Nu sitter jag med ett paket Singoalla (you know, ballerina fast med sylt i mitten) och ett fett glas mjölk och funderar över mina egna kak-ätarvanor.

Kakor kan inte ätas i sällskap med coca-cola. Det måste vara mjölk. Speciellt om de innehåller choklad av något slag, annars blir det alldeles för sött. Saft funkar, men det är ändå inte helrätt. Liksom.

Maryland Chokolate chip & hazelnut
och Singoalla måste jag säga toppar min lista på favvisar. Ballerina och Vaniljdrömmar kommer kooortkort efter. Drömmar dricker man ingenting till btw. Vill för allt i världen inte skölja bort den smaken av alla smaker i hela världen.
Ben&Jerrys Cookie Dough-glass kan man ju kanske inte räkna in i den här kategorin. Men om man kunde det så skulle den ligga på min topp-fem också.

När jag äter mina ballerina (eller Singoalla) så stoppar jag in hela kakan i munnen, prevents smulor osv + de är ganska små ändå, och tar sedan en mun full med mjölk, ser ut som en idiot med käften full i ca en minut, och först när kakan är heeelt soaked och mjuk så tuggar och sväljer jag.

Hur äter du din ballerina? (eller singoalla)




Kommentarer
Postat av: Jonas

Hehe, måste bara kommentera detta ^^ håller med dig i stort sett allt :D framförallt vaniljdrömmarna (underbara) ^^ dock var det lite för länge sen jag åt dem nu :/

Men du har iaf sjukt bra kaksmak ;P

hur ser det ut på filmfronten då, vad gillar du där? :)

2010-06-26 @ 01:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0