Slusk

Ja, idag försov jag mig också. Vaknade fem i halv nio och ba ååh soft jag kommer i tid i dag! Men jag kan sova fem minuter till (jag kan inte gå upp på ojämna klockslag)
Ah så jag vaknar ju så klockan halv ett av att morsan står och skriker att nu är det fan slut på allt festande om du inte kan sköta dig blablaba

Talk to the hand typ.

Fredric kommer ikväll (WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIE) och min håla ser ut som ett helvete. Det är ju mer eller mindre det, trasiga tallrikar på golvet, smutsiga kläder och FLUGOR. JÄVLA FLUGOR. Kryper på mitt ansikte när jag vill sova. JAG HATAR DEM. Men de är så sjujävla snabba så de går fan inte att döda. Bara vifta bort för en sekund.
De knullade på min arm, och på min dator.

Jag ska knulla på deras lik. Vänta bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0