Kära dagbok.

Solen har skinit vackert idag. Amanda kom förbi med sina små hundar och jag bjöd henne på saft i solen. Det var mysigt, kommer knappt ihåg sist jag ringde den tjejen och lekte.

Sedan åkte jag och Lisa in till stan och träffade Isabelle. Dagens sista solstrålar tog vi vara på till fullo i Vasaparken, drack folköl och starkcider, och snodde av Isabelles pastasallad. Medans vi väntade på manligt sällskap (i...två..fucking...timmar) så snackade vi en massa skit och flyttade vår gröna fleece-filt allt eftersom skuggan lade sig närmare. Det har varit en fin dag idag.

Men mindre deppig blir jag inte för det. 
Nu ska jag sova, om flug(JÄVULSHORORNA)orna tillåter det, för imorgon har jag skolavslutning.lol



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0