Godmorgon? mja.

Är ni vakna allesammans? Jag är det i alla fall. Big day today.
Ska fara till Åland med min käre mor som ska jobba där. Jag följer med som sällskap och assistens (om min hälsa tillåter)
..vilket jag börjar tvivla på. Igår kväll så började mitt högra öra att dunka något så förjävligt. Nu låter det som om jag har lock för örat och lyssnar genom ett glasrör (det ekar/gnisslar liksom)(obs bara på ett öra obsobsobs). Om jag inte visste att det gjorde hutlöst ont att spräcka trumhinnan så skulle jag gissa att det är exakt det jag har gjort.

Halsen väckte mig klockan halv sex imorse, det gillar vi. Penicillin brukar ju börja verka direkt efter man har tagit andra tabletten, typ. Meeeeeeeeeeeeehhhn jusstee man ska ju kanske ha räääääääätt penicillin ocksååååå, eller i alla fall en klar diagnos om man faktiskt behöööööööööööver deeeeeeeeeeeeet.......................................*hatar väsbys sjukvårdspersonal**drar inte alla över en linje, dömer bara de jag har haft oturen att träffa**tyyyyp*

Äta mat nu. pueess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0