Fredag, åh soliga fredag

Godmoooooooooorgon, vilken undeeerbaaaar daaaaaaaag det är idaaaaaaaaaag.

Jätteunderbar vet jag då inte, jag är fortfarande lite halvkrasslig och det är en grävmaskin/whatever i full rörelse ca femtio meter från mitt hus, och om jag inte har fönstret öppet så svettas jag ihjäl. 
Mycket nervgående oljud vs kvävas i en bastu med smutskläder.

AHWELL
Idag ska jag iväg och träffa Isabelle, äntligen. Har saknat henne rätt så bra nu, har inte setts på två-tre veckor, typ.
Men först så ska jag klä på mig och äta, jag sitter som vanligt naken med blött hår, insmord med Dove.

Idag verkar bli en bra dag, jag har definitivt vaknat på helt rätt sida, och det känns tååååjt.
Det ända som gnager mig är att jag på något sätt måste tigga till mig tusen spänn av morsan att ha till Arvika.
Det ska gå till dusch, engångsgrillar, kall dricka och mat. Massor av mat.
Pengarna som jag redan tjänat ihop kommer nästan oavkortat att gå till alkohol och cigaretter. + ett tält, höhö.
En eyeliner behöver jag också. Om jag inte har en ny sådan så åker jag inte.

Langar en bild från förra helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0