Dag 1, ensam i stugan.

Mornmorn.
Fyfan vilken natt.
Jag har inte så lätt för att somna i nya hus, så jag satt uppe halva natten på datorn och babblade med ryssar på omegle, och sedan när datorn dog så begav jag mig till sängen.
Jag kanske sov i.. en timme? Halvtimme? Innan mitt öra exploderade.
Den här gången var det mitt vänstra öra, och jag har aldrig känt en sån smärta förut. Om någon säger att de har ont i örat, så underskatta dem förfan inte. Det är sjukt.
Mamsen gör te, hostmedicin och hämtar snorpapper, klappar mig på huvudet och tröstar.

Idag mår jag bra.
Ja eller, min hals är inte bättre för penicillinet hjälper inte ett skit, och jag har lock för öronen som inte går bort.
Men annars så mår jag toppen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0