-

En svacka. Jag har under hela mitt liv haft ett hum om vad det betyder, men det känns absolut som det rätta ordet för tillfället.
Jag är i en svacka i livet just nu. Det är 25+grader, jag är i mina bästa år och frisk som en nötkärna.
Men ändå, så känns det som om det vore blaskiga mars.

Jag stirrar in i en datorskärm, sträckläser böcker och lagar mat för att inte behöva tänka.
Jag gör allt för att inte somna, för när jag sover så drömmer jag. Inte mardrömmar, men drömmar som speglar alla tankar som jag försöker fly från när jag är vaken.
Drömmar som får mig att vakna med en tår i ögat och sträcka mig mot andra sidan av sängen, efter någonting som inte finns där.

Jag har så mycket att se fram emot den här sommaren. Den här sommaren som jag visste skulle bli den bästa i mitt liv.
Men jag känner ingenting. Ännu en gång, så känner jag i n g e n t i n g.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0