while I was gone så har jag typ...

Sett en vacker bil som jag sedan hi-jackade och körde runt med i galen-cocacola-reklam-anda.
Sett på megamycket Pokémon.
Åkt pulka med småkusinerna. (Samt dragit hem dem i pulkorna..)
Druckit varm oboý efter pulkaåkningen.
Bakat en jeffla massa cupcakes. Dessa snaskade jag på medans jag såg på Fight Club.
Druckit en jävla massa Marinella. Och världens goáste pina colada med Isabelle också.
Hittat en vit bil.
Byggt upp mitt gamla lego tillsammans med min lilla kusin.
Färgat Dålers hår och gjort någonting åt hennes ögonbryn. Väl behövligt.
Och typ, sprungit runt hela Djurgårns-promenadvägen på typ en halvtimme, hjälpt Isabelle att flytta (har jag sagt det ett par gånger eller?), drömt cp-drömmar, köpt en för kort piercing, väntat i en och en halv timme på nattbussen tillsammans med Lisa, Isabelle, Alle, Caro, Sebbe, Robin och Arre, fått lön och spenderat för mycket av den. Typ.
Och ja, allt sånt skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0