TVÅ BILDER TOG JAG, OMG STOLT!

Det var fest i alla fall. Dåler och jag hamnade i Rotebro faktiskt, där det blev massor av igenkännande och random stuff. Det var najs.
Dock var det ju, som alltid, någon som mådde skitdåligt och spydde.
Och vi alla fick se att Tyra (moi) är bättre på att bära fyllon (som är dubbelt så tunga som mig själv) upp för en trappa än fyllots kompis (som är trippelt så stor som mig). Kände mig lite som, superman. Typ. Eller hulken, mina kläder var ba på bristningsgränsen pga mina svällande MUSKLER. not.

Aja.

Vi lyckades skrapa ihop nog med pengar till att ta en taxi hem tillslut i alla fall.
När klockan blev halv sex denna morgon, så gick vi innanför dörren, satte och ner och åt en rostmacka med korv, och sedan slocknade vi direkt.

Läskig snubbe, Dåler och Robin.
Miche, Micke och Tyra (moi)

SCHNIPP SCHNAPP SCHNUT SÅ VAR SCHAGAN SCHLUT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0