Stannar hemma ikväll

Inte peppad på att gå ut ikväll.
Jag har sovit sammanlagt ca fyra timmar de senaste två dygnen, och jag har en svullen tunga. Den gör dock bara ont när jag pratar, så jag ska vara tyst nu ett tag.

Myskväll skulle sitta fint, med cola och chips. Synd bara att jag inte kan äta någonting...
Haha, jag gjorde ett patetiskt försök att äta en pan pizza. Kryddorna bara brände och det var omöjligt att tugga. Jag lovar, det gick helt enkelt inte! Så jag fick dricka filmjölk istället.
Jag måste följa med mor min och fylla på förrådet med soppa och barnmat typ. (Barnmat för att den är mosad och inehåller varken salt, kryddor, socker eller fett)

Suck, jag ska nog sätta på en film nu och kanske mosa någon mat (jag är sjukt hungrig!!!)

Aja, rökningen får ju i alla fall positiva konsekvenser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0