Painkillers

Goderafton bloggläsers

Under denna kväll så har jag hunnit med att tvätta håret och gjort världens goáste kokosbollar. Fast jag har så förjävligt ont i tänderna, så jag fick bara ner två stycken... Goa var dem i alla fall :)

Jag har också vart en sväng på apoteket idag och köpt munskölj, värktabletter och ansiktsskrub. Jag hoppas att jag kan somna nu, tack vare värktabletterna. Mest så hoppas jag på att min käft ska läka så att jag kan byta till en kortare stav, så att den inte trycker på längre, vilket då resulterar i att det slutar att göra ont så att jag inte behöver de jävla tabletterna!

Men det är sjätte natten som jag har den nu, och enligt hon som piercade mig så kommer svullnaden att ha lagt sig helt när jag vaknar imorgon. Och det känns ju skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0