Nu ser det ju bara stelt och tråkigt ut

Och dessutom luktar det förjävligt, tror att det var något ruttet i dammsugarpåsen, det började lukta fan när jag satte på den alltså. Och det är ju typ 20- ute, så jag kan inte öppna och vädra. Det blir till att spruta något som luktar gott så länge och helt enkelt vänta.
Shit vad jag har varit duktig idag, och igår också för den delen. Nobelpris i städning, her ajj kåmm.

Vafan har jag ett skrivbord för, jag använder aldrig det. Ska fan bränna upp skiten och sätta in en bubbelpool istället.

Nu förtjänar i alla fall den här tjejen som inte känner sig så fräsch, en dusch och middag serverad på bordet. Det blir kött ikväll, hååhååh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0