Hemma igen

Haha kul att varje dag på min blogg ser likadana ut typ.
"Hej nu ska jag till skolan" "Nu sitter jag i skolan" "Nu är jag hemma från skolan" "Nu ska jag sova".

Men det är svårt att ta några bilder eller så nu när det blir mörkt så fort, och jag har inte någon liten bloggdator som får plats i fickan typ som jag kan ta med överallt.
I helgen äre party i alla fall, och då jävlar ska jag ta bilder! Måste bli bättre på det.. Det är knappt att jag ens kommer ihåg något som jag har gjort.

En grej som är jävligt irriterande just nu, är att min scroller på touch-"plattan" inte funkar... Ba så ni vet liksom.

Jag vet inte vad jag ska skriva mer nu, jag ska filosofera ett tag och kanske återkomma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0