Här hare vart dött ett tag va

Men jag har verkligen inte haft tid att ens skriva en liten kursiverad mening som "Bloggar senare, fullt upp."

Like anyone gives a shit men liksom ba så ni vet.

De gångna dagarna har jag spenderat med att gå upp innan soluppgången och oavbrutet hjälpt Isabelle med flytten. Packa ner grejer osv.
Och idag har vi packat upp allting, i den nya lägenheten! Den är verkligen fin, skulle inte suttit fel men en sådan of my own liksom.
Ba o hosta upp ett par mille liksom, inte så jävla svårt.

Trots att det var en lyckans dag så var humöret inte direkt på topp för någon. Dålig sömn, 7-eleven frukost att leva på i för många timmar, ihopskruvande av IKEA-artiklar... Det är fullkomligt förståeligt att man inte lallar runt och sjunger hela dagen av det.

Emellan sådär så åkte jag till stallet, tidigt för en gångs skull. Allt gick fint och sådär, skiten låg där den låg och maten mätte inte ut sig själv.
Det enda sura var att jag fick vänta i över 40 minuter på bussjäveln. Snacka om att jag höll på att frysa ihjäl. Mina boots må vara snygga, men varma/vattentäta är de så fan inte. Jag har gått med dyngsura och iskalla strumpor ända sedan första promenaden med hunden i morse, vilket var klockan sex.
Nu är de av i alla fall, och det har aldrig varit så skönt att få dimpa ner och ligga naken i min egna säng som ikväll. Jag är helt slut.

G´bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0