gödmörgön

Mina tänder gör ont.
Nu känner jag hur röksuget börjar kryyypa fram och kittla mina stackars nervtrådar. Har inte tänt en cigg på flera dagar, och det är duktigt! Man kan inte bara sluta sådär, my ass. Allt handlar om viljestyrka och självkontroll!
hehe

Ja jag ska i alla fall till skolan idag. Och efter skolan så ska jag till stallet. Man är ju medryttare, nu hehe! Fast jag ska nog inte rida idag. Har ju frisör idag så väskan blir för tung med både ridgrejer och frisörgrejer. För att inte tala om att det inte får plats...

Oh, för typ en halvtimme sedan ringde en doktor till mig. Han sade "Jaa, det är så att vi har en klient som har uppgivit ditt namn. Du bör gå och testa dig för klamydia." Precis vad jag behövde...

Idag har jag en massa mojs och grejs i håret så att det luktar gottgott och glänser som en polerad baby-rumpa.
Huhähä. Nu ska jag skrubba käften och dra till skolan.

Kommentarer
Postat av: sandra

såg din kommentar på kissies blogg. DAMN U'r cute

2010-01-14 @ 11:29:40
URL: http://rockkylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0