Tar med jobbet hem

Jag ville bara visa min rosettuppsättning som jag faktiskt blev stolt över, med tanke på att det inte var meningen att jag skulle göra en sån. Lekte bara lite medans jag tog ur en annan uppsättning som jag gjort.
Jag funderar starkt över om jag ska köra på en sån när jag ska tävla istället för den jag tänkte först...
Jag fick med mig dockan hem ett tag i alla fall, så att jag kan träna här hemma. Jag organiserade en liten egen frisörhörna i mitt rum, med alla mina halvfulla hårprodukter och medlånade hårnålar, där min åttaåriga kusin nu står och pysslar. (Under min stränga uppsikt, såklart. Har ingen lust att behöva betala flera tusen om något hände med dockan.)
Click and they'll grow! OMG
En liten kanin springer runt på mitt golv, det var minsann längesedan.
Nu är jag barnvakt i alla fall! Hela helgen. Yay.
Fast imorgon ska jag ta ett par timmar ledigt på kvällen för Isabelles utflyttningsfest. Hoppas att det blir najs!

Kommentarer
Postat av: Malta

söt kanin, söt kusin! : D

2010-01-22 @ 19:23:04
URL: http://theaverageproject.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0