Dygn-ing time!

Ursäkta? 35 minusgrader imorgon..?
I helvete heller att jag går till skolan imorgon bara för att se om det är skola eller inte i så fall.

Det blir till att dygna inatt då! Måste ju vrida tillbaka dygnsrytmen inför skolan.
Enkelt fixat. Allt som behövs är The Sims (spelar man så ser man inte klockan och då går tiden fortare) + något att tugga på. Typ kokosbollar.
Sist jag gjorde kokosbollar så hade vi varken kakao eller oboýpulver. Jag använde chokladpuddingsmix. "Vadå, det är ju chokladpulver, höhö" Bollarna smakade inte ens choklad, bara socker.

Jag mår ändå ganska bra just nu. Mitt rum är rent, mitt hår luktar gott och min säng har faktiskt rena lakan. Och jag ska spela the Sims heeeeeela natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0