Älskar slödagar. Not.

Jag förstår inte hur vissa klarar av att ligga i sängen hela dagarna klarar sig! Eller, klarar sig ja, men jag undrar om de mår bra?
Ända gångerna jag gått upp ur sängen igår och idag är endast för att gå till badrummet eller för att hämta dricka. Okej en gång gick jag till vardagsrummet också, för att titta på film med mamsen.
Fast jag har ju nästan inte rökt någonting alls, så det är ju bra det.

Jag har så mycket energi i benen så att jag bara vill ut och springa en runda, men det är för mörkt. Och jag orkar inte att klä på mig. Så det blir till att ligga kvar här.

Min sim Jeni tar en dusch. Hon går 3e året på universitetet där hon pluggar litteratur.
Hon har en pojkvän som går på ett annat universitet, och om knappt ett år så flyttar hon hem igen till mamma, brorsans fru, brorsan och brorsdotter. Det är det jag håller på med just nu.

Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0