Your hair was long when we first met

Tjabbaa tjena halåe

Nu är jag ready to go. Jag är ju seg som ett as när det gäller att göra mig i ordning. Om jag har tid på mig så tar det typ flera timmar, men jag kan bli klar på en kvart också. Med samma resultat så att säga.

Nu hoppas jag att jag kan få skjuts iväg och så att jag kan träffa Lisa snart. Hon har nog väntat länge på mig nu hehe.

Jag känner att jag vill klippa mig snart, men jag kan inte bestämma mig för hur. Jag är jättesugen på sidecut eller en fet mohawk, men det är ju så jeffla läskigt. Har ju kämpat som ett djur med att få mitt hår att växa, och så ska jag raka av halva skiten. Hur kul är det liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0