You teach me and I'll teach you

Sitter här i min brors rum sen ett par timmar tillbaka. Vi har haft qualitytime och tittat på pokémon tillsammans.
Det stinker fjärt och snus här. En riktig ungkarlsslusklya.

Ja datorn har varit barrikerad på senaste tiden, så det är bara små snuttar som jag kan sno åt mig mackapären och läsa allas (Fan vad jag nyser, har nyst typ fem gånger sen jag klickade på "Nytt inlägg" :S) status på fejjan och klicka på "markera allt som visat"-knappet på bilddagboken. Och förstås uppdatera mig om Kissies nya pattar och Fokis nya rosetter.

För övrigt så har jag köpt ett par naaaaaaaiziga boots, ett par naiz ankelboots och ett par grymma leggins. Men mitt minneskort till kameran har min säng oturligt nog uppslukat. *modebloggarkatastrof*
Oh well.
För övrigt #2, så har jag köpt min första egna snusdosa idag, och därmed hoppat på lägga-av-med-cigg-förutom-på-helgerna-tåget. Om nom nom. Är jag hård eller.
Tur att det är helg snart...
Mitt hår blev awesome btw, det är nästan vitt. Inte grått som blondie-bloggarna vill att det ska vara, och inte halvdant gulskimrande som de flesta blonderings-blondinerna har. Det är feeeeiiint..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0