Tvingar mig iväg

Idag är en dum dag. 
Jag tryckte i mig en pizza till frukost, så magen tycker inte om mig just nu.
Jag får ingen skjuts, så om jag ska till skolan så måste jag gå till tåget. 6 km snöbelagd grusväg i klackskor och åtta minusgrader.
Jag har världens sämsta hårdag och sminket gick åt helvete idag, men om jag försöker fixa det så kommer det bara att se värre ut.

Jag har inte bestämt om jag ska till skolan än, jag kommer ändå inte hinna till första lektionen. Men jag måste ändå in till stan och köpa en ny tungpiercing, så lika bra att jag går till skolan. Men jag blir nog sen, för det kommer ta ett bra tag innan jag får ut tummen ur röven och börjar gå.

Jag satte på Crazy nights med KISS, den får mig alltid på bättre humör. Men det funkade inte.
Kickstart my heart med Mötley är min sista chans till pepp-het, svik mig inte nu!

Idag ger jag världen fingret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0