Tvådagars bloggluckor

Jag har verkligen haft helt jävla fullt upp de senaste dagarna. Jag var i skolan i söndags från klockan halv ett till halv åtta och tränade. Och nu måndag-tisdag så har vi inte heller gjort något annat än att träna. Min lärare förbjöd oss att gå på några "vanliga" lektioner, måste träna måste träna ba.

Men det var fan värt det, för idag så var det DM! Och Hanna, jag och Katja blev placerade allihop, och ska vidare till SM i Jönköping! TAGGAD ELLER VAD.

Här är min docka då. Fast det där hängiga rufset i bak ska egentligen vara ett stooooort fluff va. Det blev så jävla snyggt, och det var sjukt kul. (Btw, tatueringen på halsen har jag själv målat, blev jävla snyggt va?)
Haha, men när första grenen startade (permanentrullning), så började jag känna hur det pirrade i hela mig och så började jag må illa. Och ba "oooh noooes, for god sake do not puke woman!" Jag behövde musik.
Så jag började sjunga på Metallica medans jag stod och rullade, och allt pirr ba POFF hejdå.

Och jag ba åh rock'n'roll, you saved my life.


Hände en fett töntig sak som jag fan blev ledsen över. Inte för att det var elakt, men för att det var så jävla töntigt. Det ligger en liten tår bakom ögonlocket, och den har legat där ett par timmar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0