The drugs don't work, they just make you worse

Nu ansluter jag mig till den snöhatande hopen av Stockholmare som inte vet någonting om hur man överlever på vintern. Fan det är mars om bara ett par dagar och så blåser det upp till snöstorm och kommunaltrafiken återgår till 50 minuterstrafik. ÄLSKART.

Gårdagen ledde till ölkväll i Jordbro, igen. Drog dit med Isabelle, Alle och Nettiz, och det var ju naiz. Det finns inte så mycket mer att säga, fulla som svin i en lägenhet inpyrd med rök och långhåriga rockers.

BTW VET NI HUR DYRT DET ÄR ATT FIKA ELLER, TVÅ SMÅ KAFFE OCH EN JÄVLA BIT KLADDKAKA GICK PÅ ÖVER HUNDRA SPÄNN, OCH FEM FUCKING KRONOR EXTRA FÖR EN KLICK GRÄDDE. Där rök alla mina pengar kan man ju säga. Så nu är jag luspank igen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0