Synd att slösa på dessa vackra dager

Nu har jag ett par timmars dötid. Det är det som suger med att vara hemma på en vardag. Det visas ingenting bra på TV, och jag vill inte spela TV-spel eller något för "det är ju en så fin dag" även fast jag inte tänker gå ut.

Det är heller ingen idé att fixa naglarna eller tvätta håret för att fördriva tiden, eftersom jag ska till stallet senare idag. Och jag kan heller inte ringa någon eftersom att alla är i skolan. Och inte heller kan jag gå runt naken och sjunga högt och ba njuta av att vara hemma, eftersom lillebror min kom hem tidigt idag.

Kanske ska ta mig tid och baka lite?

Utanför köksfönstret där jag sitter.
Rufsiga Tyra med snus-kladd i mungipan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0