*måste blogga om det*

Isabelle ligger och hostar upp maginehåll, så jag fick stanna hemma ikväll. Gör inte mig någonting, eftersom jag valde rätt kväll att stanna hemma, ackording to TV typ. 

Först av allt så måste jag säga att jag inte har varit ett jättefan av Angelina Jolie tidigare. Men jag måste också medge att jag inte direkt har gett henne en fair chance. Jag har väl sett halva Mr&Mrs.Smith och Alexander, med henne, så jag har inte haft så mycket att gå på.

Jag älskade henne i Changeling som jag såg ikväll på Canal+.
Hon var så otroligt vacker och övertygande hela tiden. Filmen i sig var nästan lika bra som hon var i den. Den gav verkligen en inblick i hur förjävliga statens anställda, i detta fall poliser, kan vara. Och hur de kan missa, överse och försöka dölja så mycket hemskt för att få sig själva att se bra ut. Gripande, vacker, sorglig och lagom hemsk. Och dessutom så är det en sann historia!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej:P

2010-02-09 @ 17:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0