Måndag igen då.

Goderafton. Ny vecka, en ny start! lol not, varje dag är precis som alla andra.

Hela klassen var ganska förvirrad idag angående det nya schemat, tydligen så hade bara en enda elev dykt upp till Estetiska verksamheten.. Hheh. Vi har i alla fall klarat upp hela veckan med läraren nu, schemat som jag lagt upp i föregående inlägg stämde inte till 1248% som tur var.

Kvällen har jag spenderat i stallet med pållehesten. Bussen var bara fem minuter sen idag (!!!), och jag blev bjuden på en cigg, så jag är ganska nöjd.

Just nu så sitter jag och smarrar på en bacon/egg-smörgås och ba känner hur kolesterolet lagrar sig i mina artärer. Men fan det skiter väl jag i, gott äre.

Och på tal om gott, vet ni vad som är sjukt cp-dunder-omg-super-gott??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0