Hemma!

puh.. Älskar känslan av att man har uträttat någonting!

Nu har jag varit i stallet och vart och handlat med Mamsen. Det gick skitbra att rida idag, allt ba blev perfekt och jag fick halva ridhuset för mig själv. Pållehesten börjar lita på mig nu tror jag, och kanske till och med gilla mig en gnutta. Känns lite tråkigt att de lämnar bort honom i april... Men så är det ju.

Fyllt på kylskåpet har vi gjort också, minsann!
Snart blir det té och mackor med cream cheese, skinka och gurka! Jag väntar bara på att mor min ska komma in. Hon sitter i bilen (brukar sitta kvar där om hon pratar i telefon medans hon kör) och har deeptalk med min morbror. Jag tycker att hon kan komma in nu, för jag är hungrig.

Men glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0