G'morrn va!

Jag tog mig en riktig sovmorgon idag, och yeah baby vad det var naiz. Jag ligger faktiskt fortfarande kvar i sängen med morgonrufs och sånt där klegg i ögonen. 
Min mobil tycks ha försvunnit under nattens gång... Jag minns att jag somnade med den bredvid mig, men nu är den borta. Min säng är läskig, just nu så hr den uppslukat min mobil och mitt minneskort till min kamera.

Jag undrar om den har snott mitt smink också??!?!?! För det är det någon som har gjort. Hela fucking necesären med ALLT smink som jag använder är BORTA. Jävla skit alltså. Hatar när man märker i efterhand att det fanns tattare på festen.

Oh well, nu ska jag nog gå upp och hoppa in i duschen. Jag har inte sett hur mitt hår blev ännu. *damdamdaaam*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0