Aight

Tjoho. Lägger upp sminkskiten en annan gång, haha jag hittar inte kameran så jag kan inte ladda in bilderna.

Idag i alla fall, lördag, så gick jag upp relativt tidigt. 90.20 så studsade jag upp ur sängen (notera studsade) lite för fort, fick ett släng av blodsockerfall och vinglade iväg till duschen.
Sen så åkte jag med mamsen och packade kött. Jag är som sagt en desperat tonåring som tar vilket skitjobb som helst för att tjäna en liten hacka.
Och det var fan inte så farligt, bror min hade sagt att det var slavgöra och totalt meningslöst. Men han delar ju heller inte min kärlek att klämma på saker, t ex rått kött... Hehe.

Så nu har jag fått ihop en liten peng som jag förhoppningsvis kan hålla fast i så att jag kan åka på en liten tåg-tripp så småningom. Det är lite körigt dock, eftersom att jag går i skolan varje söndag fram till andra veckan i mars...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0