Mitt förmodligen längsta inlägg någonsin

JANUARI 10

Jag firade in det nya året i Hova tillsammans med Isabelle och hennes folk. Det var sjukt roligt, och iskallt.
Klockan tre på natten så hämtade hennes morsa oss, och vi åkte till Stockholm. Fick skjuts ända fram till dörren, det var riktigt skönt, haha. Ingen märkte att jag hade kommit hem. Gick upp klockan halv sex på kvällen nästa dag och morsan ba men heeeeeeej!


Piercade tungan inne på Gallerians handikappstoalett. Kommer ihåg att jag tänkte "vadå, varför skulle det vara svårt att äta med den här halvmeterlånga pinnen i käften?" och värmde en pizza så fort jag kom hem. Jag såg typ ut som en fiskmås när jag försökte äta hahahahhaha


FEBRUARI 10

Tävlade i DM i tillsammans med Katja och Hanna, och kom trea i hela Stockholm med långhårsuppsättning och permanentrullning! Vann en hårspray, ba yaay.
Tränade veckans alla dagar och timmar i skolan, och fick den fetaste frånvaroanmärkningen i världen, eftersom vi tränade under alla "riktiga" ämneslektioner. Värt det? Det vet jag inte.


MARS 10

Klippte mig en fräsig sidecut!
Söp som ett svin och tränade natt och dag inför SM.
Annars kan jag inte direkt recall något specifikt som hände under denna månad.


APRIL 10

Här fick jag världens finaste pojkvän. Endorfinerna hade kalas och solen började titta fram och smälta polarisen.


Tävlade i SM i Jönköping! Alla tre kom i topp 15 i hela fucking Sverige. 
Vi hade fetkul under hela trippen och det var sjukt roligt att vara med!


MAJ 10

Jag blev mamma åt lilla Bäbben. Var vaken dag och natt och skippade skolan för att ta hand om honom.
Han dog i mina armar, och jag har nog aldrig gråtit så mycket i hela mitt liv.


Allt blev långsamt grönt och sommarvärmen började smyga sig på. 


Många kvällar spenderades på ölberget med underbara människor.


JUNI 10

Här avslutades mitt första riktiga förhållande, som ett litet svart regnmoln på sommarhimmelen.

Tantolunden, tantolunden, tantolunden säger jag bara. Här hänger vi ynglar som inte får gå på krogen. Massor av nytt folk varje dag, och massor av sjuka och roliga minnen har vi denna park att tacka för!


Åkte till Åland med min käre mor, och fick den värsta öroninfektion jag någonsin kännt av. Det där med att det gör ont att föda barn är jag nästan lite skeptisk mot efter det.


Och den riktiga sommarvärmen på 35+ kom! Svensk sommar är obetalbar.



JULI 10

ARVIKA!
Åh vad vi söp. Åh vad det var kallt. Åh vad det var varmt. Fyfan vad det regnade och fyfan vad solen grillade oss levande.
Åh fyfan vad Regina Spektor var fantastisk, åh fyfan vad Kent var underbart.





AUGUSTI 10

Den här månaden är blank för mig.
Skolan började, och uh. Ja that's about it.


SEPTEMBER 10

Kirrade äntligen ny mobil! Och den har hållt i snart fyra månader! Och det är fanimig rekord.



Caro hade fest, och det gick spektakulärt. Nästan alla jordens bästa människor var där, och det var så in åt helvete party.


OKTOBER 10

Fyllde 17 bast! Stor tjej va.
Njöt av höstens alla färger och började lagra fett för min planerade vinterdvala (som olyckligtvis aldrig blev av)


Prövade på att vara svartskalle på Halloween. Inte riktigt min grej va.


NOVEMBER 10

November var en sorgsen månad. Någon specifik anledning har jag faktiskt inte. Det gick bara dåligt.


Lyckans mig kan man ju säga, att Joni kom mig inpå livet och turned my frown upside down liksom.


DECEMBER 10

Årets slut.
Har börjat träna inför nästa DM, och jobbat my ass off. Det kommer sitta fint med lönen i slutet på Januari. Har en känsla av att jag kommer att vara ganska pank tills dess.






Det var mitt år, ganska lagom kortfattat, eller vad tycker ni?
GOTT NYTT ÅR PÅ ER, DET SKA JAG I ALLA FALL SE TILL ATT HA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0